תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

סליקה | מערכת סליקה | סליקת כרטיסי אשראי | YPAY

  • לא סלקת – לא שילמת
  • אין תשלום חודשי קבוע
  • פתיחת מסוף ללא תשלום
  • אין דמי ניהול קבועים
  • אין עמלת מינימום
  • סליקה מידית עוד באותו יום
  • אפשרות להעביר את הכספים לחשבון הבנק שלכם תוך 24 שעות
  • מענה טלפוני בחברת UPAY 
  • מערכת מאובטחת של חברת UPAY
  • ניתן לפצל כל תשלום עד 12 תשלומים (עמלה 0.6 לחודש וריבית 7.2% ל 12 חודשים)
  • בית העסק מקבל את כל סכום הפעולה בתשלום אחד (גם בעסקת תשלומים)
  • ניתן לבחור איזה צד בעסקה ישלם את העמלה (בית העסק או מחזיק הכרטיס)

רוצים להצטרף למערכת סליקה ללא עלות חודשית ? התחברו למערכת... היכנסו לחנות... בחרו סליקה... 

והפעילו את המוצר ב 1 ש"ח!

לאחר מכן, השלימו את פרטי הבנק שלכם שאתם מעוניינים שהכספים יעברו אליו ... וזהו, פשוט . 

 

איך סולקים ? פשוט וקל ...

היכנסו מסמכים <= קבלה או חשבונית מס/קבלה ובחלק התחתון של הקבלה , יפתח לכם "באנר"

שרשום עליו - סליקה באמצעות YPAY .  לחצו עליו <= רישמו סכום שאתם מעוניינים לסלוק ללקוח שלכם... חכו לאישור הסליקה<=  והפיקו את הקבלה . 

 

מה קורה לאחר מכן ?

הכספים נסלקו בחברת UPAY  ומחכים לכם שם עד לחתימה על חוזה הסליקה מולם.

במהלך היומיים הקרובים אתם תקבלו שיחה מחברת הסליקה למלא את החוזה ולהשלים את הפרטים . 

בחוזה ישאלו אתכם איזה מסלול אתם מעוניינים כפי שרשום בפרסום....1.6% או 1.9% וזה תלוי בכם ...מתי אתם מעוניינים לראות את כספכם ... תוך 24 שעות או פעם בחודש.     

  

סליקה | תהליך הסליקה | מערכת YPAY 

סליקה היא שיטת תשלום באמצעות כרטיסי אשראי (או בדרכים חלופיות שאינן מזומן) בין בעל העסק לבין הלקוח. המונח "סליקה" מתאר את כל מהלך הפעולות מביצוע תשלום באמצעות כרטיס אשראי ועד לקבלת התשלום בפועל בחשבון הבנק של מקבל התשלום. על מנת שתהליך סליקה יבוצע נדרש כי יהיה גוף סולק, אשר הינו גוף שקיבל אישור ממותגי האשראי לבצע פעולות הקשורות לתהליך הסליקה. חברות הסליקה נהנות מעמלת סליקה בגין השימוש בשירותיהן.

בתהליך הסליקה לוקחים חלק שלושה גופים מהותיים:

  1. חברת האשראי המאפשרת את פעולת הגבייה באשראי YPAY 
  2. חברת הסליקה האחראית על אספקת התשתיות הרלוונטיות לצורך תהליך הסליקה.
  3. שב"א (שירותי בנק אוטומטים) היא החברה שאחראית על התקשורת בין בית העסק ובין חברות האשראי.

 

תיאור תהליך הסליקה מבוצע באופן הבא:

שירותי חברת הסליקה

השירות המרכזי של חברה הסליקה היא מתן שירותי אבטחת מידע לתהליך הסליקה. חברות האשראי בישראל הגדירו תקן אבטחת מידע קפדני אשר תפקידו להגן על בעל הכרטיס, פרטי הכרטיס והמידע הרלוונטי לו במהלך תהליך הסליקה.

 

כמו כן, חברות הסליקה מעניקות שירותים נוספים, כגון:

  • קורא מגנטי: קורא מגנטי הוא הרכיב הפיזי המזהה את הקוד של כרטיס האשראי בעת ה"גיהוץ". פעולה זו מכניסה את פרטי כרטיס האשראי למחשב שאליו מחובר הקורא המגנטי מבלי שנתוני כרטיס האשראי יישמרו בקורא כרטיסי האשראי. כמו כן, החברה מספקת לקורא המגנטי רכיב המכונה מצפין המבטיח שגם העברת המידע בין הקורא המגנטי למחשב יהיה עדיין מאובטח. העובדה שהמידע אינו נשמר במחשב העסק ונותר מוצפן מאפשרת לסליקת כרטיסי האשראי להיות בטוחה.
  • מערכת התאמות אשראי: מערכת זו הינה מערכת ממוחשבת המעניקה לבעל העסק מידע עדכני על תזרים התשלומים שבוצעו באמצעות כרטיסי אשראי. המערכת מחברת בין כל המשתתפים בעסקת אשראי, דהיינו, חברת הסליקה, חברת האשראי, שב"א ומשלם העסקה. באמצעות מערכת ההתאמות יכול כל בעל עסק לדעת על מצב עסקו, כולל על פעולות חריגות, ובכך לנהל את תזרימי המזומנים ממכירות באשראי באופן מסודר ומבוקר.
  • אתר מסחר אלקטרוני (e-commerce) – אתר מסחר אלקטרוני, או בשמו ממשק סליקה באתר אינטרנט, מאפשר ביצוע עסקאות באופן מקוון דרך האינטרנט באופן מאובטח, שכן השרת המשמש לביצוע העסקה הינו של חברת הסליקה. לאור השימוש הנרחב בעסקאות באמצעות כרטיסי אשראי ברשת האינטרנט והרצון לציות לחוקים ותקנות המפתחות מעת לעת בנושא, גובר הצורך בתשתית סליקה מאובטחת.

 

סליקת כרטיסי אשראי בעסקים קטנים ובינוניים (SME)

כיום, ביצוע תשלומים דרך כרטיסים אשראי מהווים הדרך הקלה והשכיחה ביותר. ביצוע תשלומים דרך כרטיס אשראי יכול להתבצע דרך האינטרנט, הטלפון ומסחר מסורתי. המגמה העולמית ברורה, מסחר אלקטרוני באופן מקוון צובר תאוצה בישראל בפרט ובעולם בכלל ולפיכך על כל עסק לשקול כיצד עליו להשתלב במגמה זו מנת לאפשר את קיומו ויציבותו של העסק לאורך זמן.

לעסק הקטן ישנן שתי דרכים מקובלות לסלוק תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי:

  • עבודה ישירה מול חברת האשראי באמצעות פתיחת חשבון של העסק בחברת האשראי
  • עבודה עקיפה מול חברת האשראי באמצעות חברה מתווכת המסייעת בהתנהלות ובתשתית מול חברת האשראי

לכל אחת מהשיטות ישנן יתרונות וחסרונות, עם זאת, במרבית המקרים, לעסקים קטנים ובינונים שיטת עבודה עקיפה באמצעות חברת תיווך, יכול להוות פתרון הולם לניהול סליקת כרטיסי אשראי. אמנם, על כל סליקה משולמת עמלה לחברה המתווכת, עם זאת, נחסכים תשלומים רבים אל מול חברת האשראי כגון: עמלת מינימום ותשלום דמי פתיחת תיק. כמו כן, יש לציין כי במקרים מסוים חברות האשראי מסרבות בפתיחת חשבון לעסקים קטנים או עסקים בינוניים. לפיכך, ייתכן ועבודה מול חברה עקיפה טומנת בחובה יתרונות לעסק.

עוד נציין כי סליקת כרטיסי אשראי בימינו אינה כרוכה במערכות נייחות ומסורבלות שכן ישנם רכיבי סליקה קטנים אשר ניתן לנייד אותם ממקום למקום ולחברם באמצעות הטלפון החכם. כל המידע הרלוונטי על הסליקה מאוחסן בטלפון החכם באפליקציה ייעודית והמידע מגיע אל חברת הסליקה באופן מאובטח. יתרון זה מהווה הקלה טכנולוגית מהותית המאפשרת ניידות לעסק הקטן והבינוני ובכך מקלה עוד יותר במתן אפשרות סליקה באשראי ללקוחות העסק.

 

שיקולים לבחירת חברת סליקה

כפי שציינו חברת הסליקה היא גורם מהותי לכל עסק כאשר תפקידה לאפשר העברה מאובטחת של תשלומי הלקוחות, וכן שמירת המידע באופן בטוח. בנוסף, חברת הסליקה מאפשרת לבעל העסק תמונת מצב של המידע הפיננסי של העסק הקשור לתשלומים שבוצעו באמצעות סליקה. לפיכך, טרם הבחירה בחברת סליקה יש לקחת בחשבון את השיקולים הבאים:

  • אבטחת מידע – השיקול המהותי והבסיסי ביותר לבחירת חברת סליקה. חשוב לוודא כי חברת הסליקה מחזיקה בתקן PCI. כמו כן, חשוב להבין כי זרימת המידע של כרטיס האשראי אל חברת שב"א ולבית האשראי מבוצע באופן מאובטח. חשוב לשים לב כי המידע של פרטי האשראי לא נשמר על מחשבי העסק.
  • שירות ותמיכת לקוחות – בדומה לכל ספק של העסק אנו רוצים לוודא כי במקרה של אירוע כשל יש אל מי לפנות וממי לקבל סיוע בטיפול בעניין.
  • אמינות ורציפות המידע המועבר – שיקול חשוב מאוד הינו הקיבולת של חברת הסליקה, דהיינו נרצה לעבוד עם חברת סליקה שאין אצלה עצירות בתהליך הסליקה, שהרי עם נסלוק באופן לא יעיל אנו חשופים לאיבוד לקוחות שיירכשו בעסק אחר.
  • שיקוף מידע פיננסי – חשוב לוודא כי חברת הסליקה מספקת דוחות כספיים רלוונטיים על מצב הסליקה בעסק. מידע שכזה מאפשר לבצע תהליך ניתוח של התשלומים וכן בקרה על תקינותם.
  • סליקה מקוונת – במידה ורלוונטי חשוב לוודא כי לחברת הסליקה תמיכה בביצוע תשלומים ברשת האינטרנט באמצעות ממשק משתמש נוח ויעיל לתפעול. גם כאן, ממשק תשלום לקוי, מאובטח ככל שיהיה, עדיין יגרום לאיבוד לקוחות.
  • סליקה ניידת – במידה ומדובר בעסק נייד הדורש דינמיות בתהליך הסליקה וודאו כי לחברת הסליקה תומכת בטכנולוגיה הרלוונטית.
  • מוצרים משלמים – ישנן מוצרים משלימים לתהליך הסליקה אשר ייתכן ויחסכו זמן וכסף רב מבעל העסק. יש לוודא כי לחברת הסליקה הרלוונטית פתרונות כאלו הזמינים לשימוש. מוצר משלים שכזה יכול להיות למשל מערכת ממוחשבת למעקב בזמן אמת אחר התשלומים בוצעו באמצעות סליקה. דרך אגב, רואי חשבון רבים מעניקים הנחה בשכר הטרחה לעסקים המפעילים מערכות אלו שכן עבודת הופכת לפשוטה יותר.
  • הפקת חשבונית דיגיטלית - כדאי לוודא כי המערכת שבחרתם מאפשרת להנפיק חשבוניות ולבצע סליקה באופן ישיר.
  • מחיר – הבדלי המחירים בין המתחרים בשוק אינם תמיד משמעותיים. חשוב לא לוותר על מרכיב האיכות בבחירת חברת סליקה.

 

כרטיס אשראי

כרטיס אשראי הינו כרטיס המיועד לצריכת מוצרים או שירותים על ידי תשלום דחוי של התמורה. כרטיס האשראי ניתן על ידי "מנפיק" שהינו גוף או חברה אשר מספקים כרטיסי אשראי מסוגים שונים.

ישנם שני סוגים עיקריים של כרטיסים אשראי:

  1. כרטיס אשראי בנקאי הינו כרטיס המונפק על ידי הבנק בו ללקוח יש חשבון. סכום האשראי הניתן ללקוח באמצעות כרטיס האשראי נעשה על בסיס היתרה או הביטחונות הפיננסיים שיש ללקוח בבנק.
  2. כרטיס אשראי חוץ בנקאי - הוא כרטיס המונפק על ידי גוף פיננסי שאינו בנקאי. כיסוי החוב בגין האשראי שהועמד ללקוח מתבצע באמצעות הרשאה של חיוב אוטומטי בחשבון העובר ושב של הלקוח בבנק או באמצעות משלוח של המחאות מדי חודש לחברת האשראי.

פרטי כרטיס האשראי מועברים באמצעות רכיב המכונה "מסוף". המסוף יכול להיות מסוף פיזי שניתן להעביר בוא את כרטיס האשראי באופן ידני, כדוגמת:  קופה רושמת, מכשיר מסופון פיזי או כל מחשב המחובר למערכת שב"א המתעדת את העסקה. פעולת "הגיהוץ" מתארת את תהליך העברת כרטיס האשראי בקורא הכרטיסים.

עם זאת, גם מסוף אשראי וירטואלי הינו מסוף אשראי המאפשר למוכר לבצע עסקאות אשראי בצורה מאובטחת ומאורגנת ללא תלות במקום פיזי. סליקה באמצעות מסוף וירטואלי מכונה "עסקה במסמך חסר" שכן המשלם לא חתם באופן פיזי על מסמך המכיל את פרטי העסקה.

 

אופן חיוב תשלומים

  • חיוב במעמד הלקוח – ביצוע עסקה רגילה בבית עסק עם כרטיס אשראי על ידי הלקוח.
  • גביה שלא במעמד הלקוח – ביצוע עסקה דרך האמצעים הבאים:
  • סליקה טלפונית: סליקה המבוצעת במעמד שיחה טלפונית בה נותן הלקוח את הפרטים של כרטיס האשראי לבעל העסק ובעל העסק מקליד אותם במסוף או על גבי אפליקציה ייעודית.
  • סליקה בהוראת קבע של פרטי האשראי: סליקה המבוצעת באופן קבוע בהתאם לעסקה שנקבעה עם הלקוח. פרטי הלקוח נשמרים באופן מאובטח (כלומר לא ניתנים לצפייה) בבית העסק, וחשבון הלקוח מחויב בהתאם לפרטי העסקה.
  • סליקה אינטרנטית: סליקה המבוצעת דרך דף סליקה שאותו שולחים ללקוח והוא מזין בו בעצמו את פרטי האשראי. דף סליקה יכול להיחשף ללקוח באמצעות דואר אלקטרוני, הודעת טקסט, אפליקציה, הטמעת קישור לתשלום באתר אינטרנט וכדומה.

 

אירועים חריגים בתשלומים באמצעות כרטיסי אשראי

  • ביטול עסקה על ידי הלקוח הנה המקרה הבסיסי בו לקוח מבקש לבטל את העסקה שבוצעה. במקרה זה, הלכה למעשה הסוחר יבקש לבטל את העסקה מחברת האשראי ובכך החברה תבוטל.
  • הכחשת עסקה של לקוח על קיום או סכום ש לעסקה מסוימת. חברות האשראי כיום משקיעות כספים ומאמצים רבים על מנת להפחית אפשרויות של הונאות ומעילות באמצעות עסקאות כרטיסי אשראי. כך למשל, כיום חברות רבות משתמשות במערכת לחסימת הונאות, קרי מערכת חכמה החוסמת עסקאות החשודות כהונאה. המערכת מאפשרת לכל בית עסק לקבוע כללים משלו לדירוג הסיכונים, לקבל או לדחות עסקאות ולמנוע הונאות בזמן אמת. על ידי שימוש במערכת שכזו הסיכוי לאי זיהוי הכחשת עסקאות שאינן מוצדקות יפחת משמעותית.
  • כאשר ישנה אי עמידה בהתחייבות שניתנה לגורם המשלם, קרי "כשל תמורה", במקרים מסוימים ובהתאם לחוק, ניתן לראות בביטול העסקה על ידי הלקוח ככזו שאינה מפרה חוזה בינו לבין בית העסק.
  • ניכיון כרטיסי אשראי הוא שירות ניכיון המאפשר לבעל העסק לקבל את התשלום המלא של העסקה באופן מידי, גם אם העסקה בוצעה במספר תשלומים.
  • הוראת קבע –
  • הוראת קבע באשראי הינה הסדר תשלום בו מורה הלקוח לחברת האשראי לכבד באופן אוטומטי כל דרישת תשלום שתגיע מגוף מסוים ולבצע את העברת סכום הכסף מחשבון הבנק במועד חיוב האשראי.
  • הוראת קבע בנקאית הינה הסדר תשלום שבו מורה הלקוח לבנק לכבד באופן אוטומטי כל דרישת תשלום מגוף מסוים ולבצע את העברת הכסף ישירות מחשבון הבנק שלו אל הגוף שמולו נחתמה הוראת הקבע.

 

אבטחת מידע בתהליך סליקה

אבטחת מידע הינה סך האמצעים (טכנולוגים ולא טכנולוגיים) שמטרתם למנוע עשיית שימוש שאינו מורשה בפרטי מידע חסויים כמו נתוני בריאות, נתונים של כרטיסי אשראי ועוד. שירותי אבטחת המידע מונעים חדירה מקוונת למחשבים או לארגונים שונים.

דוגמא הממחישה את מהות אבטחת המידע בחברות הסליקה היא אופן תחזוקתו של שרת הסליקה. שרת הסליקה הינו שרת המאובטח ברמה טכנולוגית גבוהה. הוא אינו מחובר לרשת האינטרנט באופן ישיר ותפקידו הוא לקבל, לעבד ולעמת את יכולות התשלום של הלקוח המשלם באמצעות חברת האשראי. השרת מעביר את המידע בצורה מאובטחת לחברת שב"א אשר סוגרת את התהליך מול חברת האשראי.

על מנת שכל חברות הסליקה ייתנו מענה איכותי של אבטחת מידע הוגדרו תקני עסקה בטוחה. תקן עסקה בטוח הוא תקן בינלאומי המאפשר זיהוי ואימות הלקוחות של חברת האשראי בצורה אלקטרונית ובזמן אמת. להלן מספר דוגמאות לתקני אבטחת מידע בעולמות כרטיסי האשראי:

  • תקן PCI - תקן בינלאומי המחייב רמת אבטחה אחידה של החברות והגופים המעניקים שירותי סליקה. תקן זה מתחלק לשני סוגי תקנים, תקן PCI DSS ותקן PCI PED.
  • תקן PCI DSS - התקן הקובע מהן דרישות האבטחה ממערכות המידע הממוחשבות השומרות על פרטי כרטיסי האשראי. סעיפי התקן מתייחסים לכל הגורמים המעורבים בתהליך כמו אנטי וירוס, חומות אש, אבטחת אפליקציות ועוד. התקן מתעדכן אחת למספר חודשים ולאחר כל עדכון נדרשות החברות לעמוד בדרישות החדשות.
  • תקן PCI PED - הוא התקן הקובע את רמת האבטחה הנדרשת ממסופי אשראי ממוחשבים השומרים את הנתונים של כרטיסי האשראי. גם תקן זה מתעדכן אחת למספר חודשים ועל מסופי האשראי לעמוד בכל הדרישות המעודכנות.

 

סליקה בורסאית

הבורסה לניירות ערך היא פלטפורמת מסחר פומבית למכשירים פיננסיים שונים כגון מניות, אג"ח, אופציות ועוד. תהליך הקנייה והמכירה בבורסה מבוצע דרך חברי הבורסה אל זירת המסחר. ישנן שתי שיטות מקובלות למחסר בבורסה:

  1. מסחר דו-צדדי – מסחר בו כל עסקה עומדת בפני עצמה ולה ערך ומחיר הנקבע באופן נקודתי. שיטת מסחר זו מתאימה להתאמת הוראות קנייה ומכירה באופן רציף במהלך יום המסחר.
  2. מסחר רב-צדדי – מסחר בו נקבע מחיר אחיד לביצוע עסקאות, כך למשל מתאים למסחר המבוסס על שערי פתיחה ונעילה.

על מנת, להבטיח את מעבר הכספים בין חברי הבורסה (המייצגים את הסוחרים) קיימת מערכת סליקה בין חבריה. מערכות זו למעשה מוודאת את העברת הכספים בפועל של העסקאות השונות שבוצעו במהלך המסחר. כמו כן, המערכת מבצעת פעולות כדוגמת תשלומי ריבית, חלוק דיבידנדים וכיוצא בזה.

 

YPAY  פיתחה מערכת סליקה נוחה וקלה לשימוש נכנסים לחנות בוחרים את מוצר הסליקה. סליקה רגילה או סליקה עם אסימונים (תוקנים) ומתחילים לסלוק באופן מיידי ללא עלות חודשית.אנו מכירים היטב את האתגרים הקשורים בסליקה אמינה ובטוחה. לכן פיתחנו שירות חדשני המתאים לכל העסקים - עוסק פטור עוסק מורשה וחברה בע"מ שנדרשים לשירותי סליקה, אך עלות המסוף יקרה עבורם.


פתרון נוח, מתקדם ואמין
מערכת הסליקה המוצעת מבוססת על מערכת ניהול עיסקית חכמה, המערכת נוחה וידידותית למשתמש. ניתן גם לסלוק וגם להפיק מסמכים כגון חשבונית מס/קבלה וקבלה, והכול במקום אחד. המערכת בטוחה ומקצועית שמאושרת על ידי חברות האשראי, המערכת מקנה אפשרות לבצע עסקאות חד פעמיות לכל העסקים. 

 

שירותים נוספים
משרד רואי החשבון נשיא גולן ושות' משרדנו וותיק, ומבצע ביקורות לכל סוגי החברות מזה שנים רבות.
אנו מציעים את שירותי הביקורת של משרדנו לצורך עריכת המאזן השנתי של חברתכם לשנת המס 2020.

 

 

מנהל חשבונות דיגיטלי אונליין - מוצר חדש של חברת YPAY
כל הנהלת החשבונות שלכם בכף ידכם והכל אונליין . אתם מצלמים מהנייד ואנחנו מקלידים אונליין מהמשרד. אתם לא מאבדים הוצאות ולא מאבדים את הראש. הצטרפו עוד היום - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

 

פתיחת תיק בחינם לעוסק שממשיך לנהל את חשבונותיו במשרדנו או שעורך את הדו"ח השנתי, אנו מזמינים אתכם לרכוש באתר או לפנות לטלפון  03-5607767 או במייל  Golan@GolanG.co.il

 

 

 

לינקים למקורות שונים

נשיא גולן ושות' רואי חשבון 

מערכת וואי פיי  
פייסבוק    
תוכנת וואי פיי      

דוח שנתי     

החזר מס | החזר מס לשכירים
דוח שנתי עוסק פטור 
דוח שנתי       
דוח שנתי     
הצהרת הון      

הוצאות מוכרות לעצמאים וחברות    
זוגות שעובדים יחד באותו עסק YPAY 

עוסק פטור או מורשה  

איך פותחים עסק ברשויות המס?

מערכת סליקה

דוח שנתי עוסק פטור 

תוכנה לניהול עסק קטן בחינם
תוכנת הנהלת חשבונות חינם 

המדריך המלא להגשת הצהרת הון למס הכנסה 

איך מגישים דוח למס הכנסה 

דוח שנתי לעצמאי עוסק מורשה 

איך לפתוח תיק במס הכנסה 

שירותי סליקה לעסקים באינטרנט

חתימה דיגיטלית חינם

שירותים חשבונאיים 

מערכת הנהלת חשבונות חינם

שירות והדרכה לפתיחת עסק חדש – בחינם 

חשבונית דיגיטלית חינם

מדריך לשימוש בוואי פיי שלב ההגדרות חברה בע"מ 

מסלולי מיסוי להכנסות שכירות מדירת מגורים 

 טפסים לרשויות המס 

מדריך ההוצאות המקיף למס הכנסה 

פנסיה חובה 

עוסק פטור או מורשה או חברה

תכנון מס

מענק עבודה

דוח שנתי | דוח שנתי לעוסק מורשה | דוח שנתי לעוסק פטור

החזר מס לשכירים | החזר מס

חשבונית ירוקה | חשבונית ירוקה חינם 

פתיחת חברה בעמ | הקמת חברה בעמ 

פתיחת תיק במס הכנסה | פתיחת תיק לעוסק פטור | פתיחת תיק לעוסק מורשה

דוח שנתי לעוסק מורשה

תיקון 42 לחוק מע"מ 

הקמת עוסק מורשה | פתיחת עוסק מורשה 

דוח שנתי למס הכנסה 

עוסק פטור או מורשה 

דוח שנתי | דוח שנתי לעוסק פטור | דוח שנתי לעוסק מורשה

דוח שנתי לעצמאיים 

מדרגות מס 2018-2020 

משרד רואה חשבון בעידן דיגיטלי

הוצאות מוכרות לחברות ועצמאיים

סליקה | מערכת סליקה | סליקת כרטיסי אשראי  

סליקה אינטרנטית – איך מתחילים 

חברת סליקה מומלצת 

ממשק API  

חנות ויטואלית

השוואת מחירים חנות וירטואלית 

המוצרים והשירותים של חברת YPAY  

השקעות בשוק ההון

מערכת CRM 

 

סרטונים מומלצים

 

 

דוח שנתי לעוסק פטור

דוח שנתי לעוסק מורשה

החזר מס לשכירים

דוח שנתי

פתיחת עסק 

עוסק פטור מורשה או חברה בע"מ פתיחת תיק במעמ | חברה בעמ

פתיחת חברה בע"מ | הקמת חברה בע"מ

דוח שנתי

חשבונית ירוקה | חשבונית דיגיטלית 

חשבונית דיגיטלית | חשבונית ירוקה 

 

 

 

 


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור

טוען...