רוצים להצטרף למערכת סליקה? התחברו למערכת... היכנסו לחנות... בחרו סליקה...
והפעילו את המוצר
לאחר מכן, השלימו את פרטי הבנק שלכם שאתם מעוניינים שהכספים יעברו אליו ... וזהו, פשוט .
מסמכים => קבלה או חשבונית מס/קבלה ובחלק התחתון של הקבלה , ביחרו סליקה => רישמו סכום שאתם מעוניינים לסלוק ללקוח שלכם... חכו לאישור הסליקה<= והפיקו את הקבלה .
הכספים נסלקו בחברת UPAY ומחכים לכם שם עד לחתימה על חוזה הסליקה מולם.
במהלך היומיים הקרובים אתם תקבלו שיחה מחברת הסליקה למלא את החוזה ולהשלים את הפרטים .
בחוזה ישאלו אתכם איזה מסלול אתם מעוניינים כפי שרשום בפרסום....1.6% או 1.9% וזה תלוי בכם ...מתי אתם מעוניינים לראות את כספכם ... תוך 24 שעות או פעם בחודש.
סליקה היא שיטת תשלום באמצעות כרטיסי אשראי (או בדרכים חלופיות שאינן מזומן) בין בעל העסק לבין הלקוח. המונח "סליקה" מתאר את כל מהלך הפעולות מביצוע תשלום באמצעות כרטיס אשראי ועד לקבלת התשלום בפועל בחשבון הבנק של מקבל התשלום. על מנת שתהליך סליקה יבוצע נדרש כי יהיה גוף סולק, אשר הינו גוף שקיבל אישור ממותגי האשראי לבצע פעולות הקשורות לתהליך הסליקה. חברות הסליקה נהנות מעמלת סליקה בגין השימוש בשירותיהן.
בתהליך הסליקה לוקחים חלק שלושה גופים מהותיים:
שירותי חברת הסליקה
השירות המרכזי של חברה הסליקה היא מתן שירותי אבטחת מידע לתהליך הסליקה. חברות האשראי בישראל הגדירו תקן אבטחת מידע קפדני אשר תפקידו להגן על בעל הכרטיס, פרטי הכרטיס והמידע הרלוונטי לו במהלך תהליך הסליקה.
כיום, ביצוע תשלומים דרך כרטיסים אשראי מהווים הדרך הקלה והשכיחה ביותר. ביצוע תשלומים דרך כרטיס אשראי יכול להתבצע דרך האינטרנט, הטלפון ומסחר מסורתי. המגמה העולמית ברורה, מסחר אלקטרוני באופן מקוון צובר תאוצה בישראל בפרט ובעולם בכלל ולפיכך על כל עסק לשקול כיצד עליו להשתלב במגמה זו מנת לאפשר את קיומו ויציבותו של העסק לאורך זמן.
לעסק הקטן ישנן שתי דרכים מקובלות לסלוק תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי:
לכל אחת מהשיטות ישנן יתרונות וחסרונות, עם זאת, במרבית המקרים, לעסקים קטנים ובינונים שיטת עבודה עקיפה באמצעות חברת תיווך, יכול להוות פתרון הולם לניהול סליקת כרטיסי אשראי. אמנם, על כל סליקה משולמת עמלה לחברה המתווכת, עם זאת, נחסכים תשלומים רבים אל מול חברת האשראי כגון: עמלת מינימום ותשלום דמי פתיחת תיק. כמו כן, יש לציין כי במקרים מסוים חברות האשראי מסרבות בפתיחת חשבון לעסקים קטנים או עסקים בינוניים. לפיכך, ייתכן ועבודה מול חברה עקיפה טומנת בחובה יתרונות לעסק.
עוד נציין כי סליקת כרטיסי אשראי בימינו אינה כרוכה במערכות נייחות ומסורבלות שכן ישנם רכיבי סליקה קטנים אשר ניתן לנייד אותם ממקום למקום ולחברם באמצעות הטלפון החכם. כל המידע הרלוונטי על הסליקה מאוחסן בטלפון החכם באפליקציה ייעודית והמידע מגיע אל חברת הסליקה באופן מאובטח. יתרון זה מהווה הקלה טכנולוגית מהותית המאפשרת ניידות לעסק הקטן והבינוני ובכך מקלה עוד יותר במתן אפשרות סליקה באשראי ללקוחות העסק.
כפי שציינו חברת הסליקה היא גורם מהותי לכל עסק כאשר תפקידה לאפשר העברה מאובטחת של תשלומי הלקוחות, וכן שמירת המידע באופן בטוח. בנוסף, חברת הסליקה מאפשרת לבעל העסק תמונת מצב של המידע הפיננסי של העסק הקשור לתשלומים שבוצעו באמצעות סליקה. לפיכך, טרם הבחירה בחברת סליקה יש לקחת בחשבון את השיקולים הבאים:
כרטיס אשראי הינו כרטיס המיועד לצריכת מוצרים או שירותים על ידי תשלום דחוי של התמורה. כרטיס האשראי ניתן על ידי "מנפיק" שהינו גוף או חברה אשר מספקים כרטיסי אשראי מסוגים שונים.
ישנם שני סוגים עיקריים של כרטיסים אשראי:
פרטי כרטיס האשראי מועברים באמצעות רכיב המכונה "מסוף". המסוף יכול להיות מסוף פיזי שניתן להעביר בוא את כרטיס האשראי באופן ידני, כדוגמת: קופה רושמת, מכשיר מסופון פיזי או כל מחשב המחובר למערכת שב"א המתעדת את העסקה. פעולת "הגיהוץ" מתארת את תהליך העברת כרטיס האשראי בקורא הכרטיסים.
עם זאת, גם מסוף אשראי וירטואלי הינו מסוף אשראי המאפשר למוכר לבצע עסקאות אשראי בצורה מאובטחת ומאורגנת ללא תלות במקום פיזי. סליקה באמצעות מסוף וירטואלי מכונה "עסקה במסמך חסר" שכן המשלם לא חתם באופן פיזי על מסמך המכיל את פרטי העסקה.
אבטחת מידע הינה סך האמצעים (טכנולוגים ולא טכנולוגיים) שמטרתם למנוע עשיית שימוש שאינו מורשה בפרטי מידע חסויים כמו נתוני בריאות, נתונים של כרטיסי אשראי ועוד. שירותי אבטחת המידע מונעים חדירה מקוונת למחשבים או לארגונים שונים.
דוגמא הממחישה את מהות אבטחת המידע בחברות הסליקה היא אופן תחזוקתו של שרת הסליקה. שרת הסליקה הינו שרת המאובטח ברמה טכנולוגית גבוהה. הוא אינו מחובר לרשת האינטרנט באופן ישיר ותפקידו הוא לקבל, לעבד ולעמת את יכולות התשלום של הלקוח המשלם באמצעות חברת האשראי. השרת מעביר את המידע בצורה מאובטחת לחברת שב"א אשר סוגרת את התהליך מול חברת האשראי.
על מנת שכל חברות הסליקה ייתנו מענה איכותי של אבטחת מידע הוגדרו תקני עסקה בטוחה. תקן עסקה בטוח הוא תקן בינלאומי המאפשר זיהוי ואימות הלקוחות של חברת האשראי בצורה אלקטרונית ובזמן אמת. להלן מספר דוגמאות לתקני אבטחת מידע בעולמות כרטיסי האשראי:
הבורסה לניירות ערך היא פלטפורמת מסחר פומבית למכשירים פיננסיים שונים כגון מניות, אג"ח, אופציות ועוד. תהליך הקנייה והמכירה בבורסה מבוצע דרך חברי הבורסה אל זירת המסחר. ישנן שתי שיטות מקובלות למחסר בבורסה:
על מנת, להבטיח את מעבר הכספים בין חברי הבורסה (המייצגים את הסוחרים) קיימת מערכת סליקה בין חבריה. מערכות זו למעשה מוודאת את העברת הכספים בפועל של העסקאות השונות שבוצעו במהלך המסחר. כמו כן, המערכת מבצעת פעולות כדוגמת תשלומי ריבית, חלוק דיבידנדים וכיוצא בזה.
YPAY פיתחה מערכת סליקה נוחה וקלה לשימוש נכנסים לחנות בוחרים את מוצר הסליקה. סליקה רגילה או סליקה עם אסימונים (תוקנים) ומתחילים לסלוק באופן מיידי ללא עלות חודשית.אנו מכירים היטב את האתגרים הקשורים בסליקה אמינה ובטוחה. לכן פיתחנו שירות חדשני המתאים לכל העסקים - עוסק פטור עוסק מורשה וחברה בע"מ שנדרשים לשירותי סליקה, אך עלות המסוף יקרה עבורם.
מחפשים חברות סליקה באינטרנט אמינות ומקצועיות, המספקות שירותי סליקה לעסקים ? אם כן, כדאי שתכירו את מערכת הסליקה של YPAY המסופקת כחלק מתוכנות ניהול חשבונות של עסקים והפקת חשבוניות וקבלות דרך האינטרנט. המערכת פועלת באמצעות קריאת נתוני כרטיס אשראי וניסיון לחיוב הכרטיס. רק לאחר קבלת אישור לחיוב הכרטיס מערכת סליקה לעסקים שאנו מספקים תפיק חשבונית מס או קבלה מתאימה.
בשנים האחרונות יותר ויותר בתי עסק קטנים מטמיעים את העובדה שהאמצעי היעיל ביותר לקידום מכירותיהם הינו באמצעות מכירה ישירה ברשת האינטרנט. מדובר בגישת שיווק ומכירה שעל מנת לקיימה יש צורך בשירותי סליקה און ליין בזמן אמת, שהינם מתאימים, מתקדמים ובטוחים כפי שיש לחברתנו לספק. שימוש בשירותים מתקדמים אלו מעניק לבעלי עסקים קשת רחבה של יתרונות מהותיים, אשר העיקריים שבהם הינם:
· רכישות דרך רשת האינטרנט הפכו בשנים האחרונות לאמצעי מקובל ומבוקש בקרב הציבור הרחב בארץ ובעולם, בכל ענפי ותחומי החיים החל מרכישת מוצרי טיפוח ועד להזמנת כרטיסי טיסה ברשת. לכן, עבור עסקים רבים מכירות מקוונות הן צו השעה שמבדיל בין הצלחה ומיתוג לבין כישלון עסקי.
· האפשרות למכירות און ליין מיידיות בזמן אמת, לרבות חיוב כרטיס האשראי, עושה לעיתים קרובות את כל ההבדל בין לקוח פוטנציאלי לממשי. מנגד, כל עוד הלקוח לא שילם על העסקה יש לו זמן להתלבט ולבחון אופציות אחרות המוצעות על ידי מתחרים.
· היתרון של רכישות ברשת הינו בהיותן זמינות בכל יום ובכל שעה גם מחוץ לשעות פעילות העסק. כפועל יוצא מכך, יש צורך במערכת סליקה הבודקת בזמן אמת ובאופן עצמאי את אישור חיובם של כרטיסי האשראי.
· שירותי סליקה מתקדמים מאפשרים מעקב וביקורת אחר עסקאות שונות המבוצעות און ליין. בין היתר, מערכות הסליקה שאנו מספקים כוללות פירוט היסטורי של כל עסקה שבוצעה בעבר, תיאום עם מלאי החברה בעת ביצוע רכישות, חיתוך עסקאות וביצוע ניתוחים גרפים וסטטיסטים.
שירותי סליקה באינטרנט שחברתנו מספקת מאפשרים חיוב עסקות חד פעמיות עבור מוצרים ושירותים שונים של עסקים, וכן עבור פיקדונות, תשלומים מחזוריים עם סכום משתנה ועבור תשלומים חודשיים מתחדשים. מדובר במערכות סליקה מאובטחות המאושרות על ידי חברות האשראי. אלו הן מערכות נוחות ופשוטות לניהול שכוללות קשת רחבה של פעולות שונות, כדוגמת ניהול יומן סליקה, ניהול מסופים וניהול הוראות קבע. כמו כן, ממשקי התוכנה מותאמים לבנקים עם אפשרות להפקת חשבוניות וקבלות.
סליקת אשראי מועדפת על ידי לקוחות רבים הרוצים שתזרים המזומנים שלהם יהיה בשליטה טובה יותר. לרוב, מבקשים אותה בעסקאות גדולות שבהן מועברים כספים רבים מהרוכש למספק השירות, אבל לא רק. היא טובה גם לעסקאות מתמשכות הנמתחות על תקופה ארוכה. הלקוח או ספק השירות יכולים להחליט ביניהם מי יישא בעמלות הסליקה. חברת YPAY הנהלת חשבונות באינטרנט מתמחה בתחום ומספקת שירותים אלו ללקוחותיה הרבים.
סליקת אשראי מהווה פתרון מעולה לעסקים רבים. תזרים המזומנים בכל עסק הינו גורם רב חשיבות, ובמקרים קיצוניים, אף תורם לשרידותו. ידוע כי מוסר התשלומים של עסקים, מוסדות וגורמים אחרים בנוף העסקי הישראלי הינו בעייתי. במקרים רבים התשלום עבור השירותים הינו שוטף פלוס 30, 60 או אפילו ארוך יותר. הכוונה לשוטף הוא עד סוף החודש מיום סיום העסקה ובנוסף התקופה המוסכמת. במקרים רבים הדבר מהווה עומס כספי רב על החברה. סליקה באמצעות גוף מתווך יוצרת מצב בו נותן השירות מקבל בזמן את הכספים ומי, שלמעשה, מממן אותו הוא הגורם המתווך. השירות ניתן, כמובן, בתמורה לעמלה מוסכמת. ספק השירות יכול, אפוא, במקרים כאלו למנף את הכספים המתקבלים לעסקאות חדשות ונוספות, ובכך, להגדיל את הרווחים בעסק.
מערכות אוטומטיות
תוכנות הנהלת חשבונות אוטומטיות ומקוונות נותנות מענה טוב לסליקת אשראי בכך שכל התפעול בהן הינו מסונכרן ומשולב. ניתן להוציא חשבוניות מס אוטומטית, ובמקביל, קיימת מערכת גבייה אוטומטית מה שמייעל את כל התהליך, מונע טעויות, ומאפשר שליטה על הגבייה. הפתרון הטכנולוגי לגבייה הינו מושלם וזמין. כל התהליך מתבצע באמצעות הקלדות מהירות וכל החומר נשלח ללקוחות בצורה מקוונת ויעילה. כך אמורה לפעול מערכת ניהול חשבונות בגופים גדולים בעלי פעילות עסקית מסועפת.
מומלץ לקבל שירות מקצועי מקיף בחברת YPAY הנהלת חשבונות באינטרנט. היא בעלת תשתית מקצועית לפעילותה והלקוח נתמך, בין היתר, גם על ידי משרד רואה חשבון בעל מוניטין בתחום. החשבוניות והקבלות המופקות נחתמות דיגיטלית, ולכן, מוכרות על ידי רשות המיסים. לניהול מיטבי הכולל גם סליקת אשראי מועדפת יש יתרונות רבים וחיוניים.
סליקה לעסקים עשויה לסייע להם מאוד לשמור על תזרים מזומנים שוטף תקין. היא חשובה ביותר בעסקאות גדולות או כאלו הנמשכות זמן ארוך. לא כל לקוח הוא בעל איתנות פיננסית רבה ועסקה רווחית קורצת יכולה לשפר את רווחיו. תמורת הסליקה נגבית עמלה וכל צד יכול להחליט מי נוטל אותה על עצמו. חברת YPAY הנהלת חשבונות באינטרנט מספקת שירותים שונים כולל שירותים אלו וניתן לקבל אצלה מידע וייעוץ.
סליקה לעסקים מאפשר פתרון מעולה בגלל שעלותה הינה נמוכה ,יחסית, ביחס לרווח שנוצר מכל העסקה. כך שמנהלים רבים רואים בה פתרון יעיל המאפשר להם להתקדם. את הכסף שהם מקבלים באופן סדיר הם יכולים לנצל לעסקאות נוספות ולמנף את הפעילות למטרות רווח נוספות. מצד שני, הם לא מעמיסים יתר על המידה על תזרים מזומנים הנדרש להם לפעילות שוטפת של ייצור, שיווק, מכירות וכדומה. הצורך בסליקה לעסקים מגיע במגוון מגזרים בהם מוסר התשלומים הקיים הינו גרוע. במקרים רבים, מדובר על תשלום של שוטף פלוס, 30, 60 יום ואף יותר. אם מוסיפים להם עיכובים שונים בגלל תירוצים שונים ומגוונים התשלום יכול להתעכב ולהעיק עוד יותר. במקרים קלים, עלול לפגוע בפעילות על ידי הימנעות מנטילת פרויקטים ובקיצוניים, עלולים לפגוע בשרידות העסק.
תהליך מובנה
אחת הדרכים הטובות לסליקה נעשית באמצעות חברה המספקת תוכנות לניהול חשבונות. התוכנה מוציאה חשבוניות מס וקבלות הנחתמות דיגיטלית ושולחת אותם ללקוח בצורה מקוונת. בנוסף, קיימת מערכת גבייה השולטת על קבלת התשלומים. שתי המערכות מסונכרנות ביניהן אוטומטית וכך נמנעות טעויות לא רצויות. אפשר בנוסף, לייצור מערכת סליקה לכל עסקה בנפרד. השירות כרוך, כמובן, בעמלה שהיא, לרוב, כדאית מהסיבות שהוזכרו.
מומלץ לקבל שירות מחברת YPAY הנהלת חשבונות באינטרנט בעלת המוניטין. היא בעלת תשתית מקצועית מקיפה המספקת פתרונות מגוונים לכל לקוח מכל סוג שהוא. ניתן לקבל שירות הנתמך גם על ידי משרד רואי חשבון מוביל וכך לנהל את כל המערכת החשבונאית בראש שקט, עם ייעוץ צמוד ופתרונות מהירים לכל בעיה שצצה.
להזמנת שירותי סליקה מתקדמים באינטרנט ולקבלת פרטים ומידע נוסף, היכנסו לחנות שלנו באתר
מערכת הסליקה המוצעת מבוססת על מערכת ניהול עיסקית חכמה, המערכת נוחה וידידותית למשתמש. ניתן גם לסלוק וגם להפיק מסמכים כגון חשבונית מס/קבלה וקבלה, והכול במקום אחד. המערכת בטוחה ומקצועית שמאושרת על ידי חברות האשראי, המערכת מקנה אפשרות לבצע עסקאות חד פעמיות לכל העסקים.
חברות סליקה מספקות שירותיהן לעסקים רבים אשר רוצים שליטה טובה יותר בנושא תזרים המזומנים שלהם. הם מעדיפים לשלם להן את העמלה הכרוכה בכך ולהשתמש בכספים הנשארים אצלם לקידום פרויקטים נוספים התורמים להגדלת הרווחים. השירות טוב לעסקאות גדולות בסכומים, לכאלו המתנהלות על פני תקופה ארוכה ועוד. ניתן למצוא מגוון של שירותי סליקה וכל אחד יכול לבחור את זאת הנראית לו. חברת YPAY הנהלת חשבונות באינטרנט הינה מספקת תוכנת הנהלת חשבונות מקוונת ללקוח ואף מבצעת שירותים אלו ללקוחותיה הרבים.
חברות סליקה מחליפות חברות אחרות המספקות פתרונות מימון זמניים ואחרים. למשל, בנקים או חברות המספקות הלוואות לתקופות קצובות וקצרות. ידוע כי מוסר התשלומים בקרב עסקים חלקים בישראל אינו טוב, בלשון המעטה, ובמקרים רבים התשלום הינו שוטף פלוס 30 ו/או 60 יום. במקרים קיצוניים אף מעבר לזה. אם מוסיפים לכך עיכובים מכוונים או מקריים בגלל חגים וסיבות אחרות הרי שנותן השירות עלול לסבול ממחסור במזומנים לפעילות השוטפת. תשלום שכר ומיסים למשל, יש לבצע תוך פרק זמן קצר על פי החוק ולא ניתן לעכבם. סליקת אשראי פותרת היטב בעיה זאת, ולמעשה, הגוף הסולק לוקח את המימון הזמני על עצמו בתמורה לעמלה.
תוכנת הנהלת חשבונות אוטומטיות
תוכנות הנהלת חשבונות מקוונות מוציאות חשבוניות וקבלות ואף יכולות לנהל את גביית הכספים המגיעים. כל הפעילות הנ"ל נערכת אוטומטית ולכן, טעויות אינן נוצרות. כל החומר המופק נשלח בצורה מקוונת והכספים נשלחים ישירות לחשבון העסק. השליטה על כל התהליך הינה אבסולוטית ותורמת מאוד לעבודה חלקה ומיטבית.
מומלץ לקבל שירות מחברת YPAY הנהלת חשבונות באינטרנט בעלת התשתית המקצועית. היא מאפשרת שימוש בתוכנה והשירות כולל ייעוץ, מכירה בתנאים נוחים, ליווי ותמיכה. בנוסף, ברשותה משרד ראיית חשבון בעל מוניטין אשר מספק שירותים שונים הקשורים בניהול כל הפעילות החשבונאית מול לקוחות, ספקים, רשויות המיסים ועוד. שירותי סליקת אשראי הוא שירות נוסף וחשוב הניתן ללקוחות הרוצים בכך. שירותים מקיפים כאלו מאפשרים ניהול שוטף עם ראש נקי.
חברת YPAY תמיד כאן בשבילך
המידע במאמרים זמין חינם ללא הגבלת זמן
שירותים נוספים
משרד רואי החשבון נשיא גולן ושות' משרדנו וותיק, ומבצע ביקורות לכל סוגי החברות מזה שנים רבות.
אנו מציעים את שירותי הביקורת של משרדנו לצורך עריכת המאזן השנתי של חברתכם לשנת המס 2023.
מנהל חשבונות דיגיטלי אונליין - מוצר חדש של חברת YPAY
כל הנהלת החשבונות שלכם בכף ידכם והכל אונליין . אתם מצלמים מהנייד ואנחנו מקלידים אונליין מהמשרד. אתם לא מאבדים הוצאות ולא מאבדים את הראש. הצטרפו עוד היום - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
פתיחת תיק בחינם לעוסק שממשיך לנהל את חשבונותיו במשרדנו או שעורך את הדו"ח השנתי, אנו מזמינים אתכם לרכוש באתר או לפנות לטלפון 03-5607767 או במייל Golan@GolanG.co.il
לינקים למקורות שונים
סרטונים מומלצים
חשבונית ירוקה | חשבונית דיגיטלית
חשבונית דיגיטלית | חשבונית ירוקה
מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.