מהו ממשק API ?
חברת YPAY מאפשרת לכם להפיק מסמכים ולסלוק באמצעות מערכות חיצוניות. השקנו את ממשק ה API האיכותי ביותר ובמחיר ללא תחרות, המאפשר התחברות של מערכות חיצוניות ואתרי מסחר אינטרנטי e – commerce למערכת YPAY לשם סליקה והפקת מסמכים שונים כגון: חשבוניות, קבלות, הצעת מחיר וכד'.
למה להשתמש ב-API שלנו?
הטמעה קלה וידידותית
סביבת בדיקות מלאה
ממשק קל מאובטח ונוח
השימושים העיקריים שמאפשר ממשק ה-API
הפקת מסמכים באופן אוטומטי ללא צורך בכניסה למערכת
אינטגרציה של חשבון YPAY עם האתר
פתרון סליקה ללקוחות
יצירת אוטומציה מלאה לתשלום ממערכת המכירות באתר
מדריך להתחלת השימוש
שלב א – רכישת מוצר API בחנות YPAY
שלב ב - קבלת מסמך למייל הכולל: מפתח API , מפתח SANDBOX, PDF מפורט להתחברות וpostman collection
שלב ג - בדיקת התחברות בסביבת SANDBOX
שלב ד - התחברות לסביבת production
שלב א – רכישת API
שלב רכישת ה- API יתאפשר רק לאחר אישור תנאי השימוש הקיימים בתהליך הרכישה, וזאת ע"מ לאפשר תהליך רישום למערכת הסליקה. לאחר אישור תנאי השימוש וביצוע הרכישה, תעברו תהליך מילוי פרטי חשבון בנק ובכך תשלימו את תהליך הרישום (שלב מילוי פרטי בנק לא יופיע במקרה וכבר רכשתם מוצר סליקה דרך חנות YPAY). תוכלו להיכנס למוצר 'סליקה' בחנות ע"מ לקבל פרטים נוספים על תנאי השימוש.
שלב ב - קבלת מפתחות והסבר מפורט
בשלב זה, לאחר סיום תהליך רכישת מוצר API, תקבלו למייל שלכם מפתח API, מפתח SANDBOX, הסבר PDF וpostman collection-.
שלב ג - התחברות לסביבת SANDBOX
מסמך ה PDF שמצורף למייל משלב ב' הינו מפורט וקל לתפעול. ע"מ לבחון את המערכת, תוכלו באמצעות מפתח ה SANDBOXוההסברים הקיימים ב-PDF, לבצע חיבור לסביבת SANDBOX ולהתנסות בהפקת מסמכים ובסליקה. אפשרות נוספת היא התקנת postman בסביבת העבודה שלכם, וביצועimport של ה-postman collection שמצורף למייל משלב ב'. בצורה זאת תוכלו להריץ את ה- APIולהתנסות בהפעלת המערכת בצורה נוחה ופשוטה.
שלב ד - התחברות לסביבת production
שלב אחרון בתהליך, הוא השלב החשוב ביותר - התחברות ל production . את ההתחברות תבצעו באמצעות מפתח ה-API שקיבלתם במייל בשלב ב' ולפי שיטת העבודה שביצעתם בשלב ג'.
אנו צוות YPAY נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה במייל service@ypay.co.il
שירותים נוספים
משרד רואי החשבון נשיא גולן ושות' משרדנו וותיק, ומבצע ביקורות לכל סוגי החברות מזה שנים רבות.
אנו מציעים את שירותי הביקורת של משרדנו לצורך עריכת המאזן השנתי של חברתכם לשנת המס 2023.
מנהל חשבונות דיגיטלי אונליין - מוצר חדש של חברת YPAY
כל הנהלת החשבונות שלכם בכף ידכם והכל אונליין . אתם מצלמים מהנייד ואנחנו מקלידים אונליין מהמשרד. אתם לא מאבדים הוצאות ולא מאבדים את הראש. הצטרפו עוד היום - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
פתיחת תיק בחינם לעוסק שממשיך לנהל את חשבונותיו במשרדנו או שעורך את הדו"ח השנתי, אנו מזמינים אתכם לרכוש באתר או לפנות לטלפון 03-5607767 או במייל Golan@GolanG.co.il
לינקים למקורות שונים
סליקה | מערכת סליקה | סליקת כרטיסי אשראי
המוצרים והשירותים של חברת YPAY
סרטונים מומלצים
שירותי הנהלת חשבונות דיגיטליים
מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.