תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

הכירו את אחת השיטות הקלות ביותר לתשלום

אחת השיטות הקלות ביותר לתשלום עבור מוצרים ושירותים במהירות היא לשלוח חשבוניות בהקדם האפשרי. אוטומציה היא בחירה נפוצה עבור חברות מכיוון שהיא מקלה על חיוב מקוון. אתם עשויים להעלות את האמינות שלכם מול הלקוחות על ידי שימוש בשירותים המקוונים של חברת YPAY, תוך הבנה עמוקה של יתרונות ומרכיבים של חשבונית דיגיטלית.

מה ההגדרה של חשבונית דיגיטלית?

אם אתם רוצה להימנע מעלויות נייר והצורך באחסון של החשבוניות, חשבונית דיגיטלית היא הפתרון עבורכם. חשבונית מקוונת נשלחת במהירות באמצעות דואר אלקטרוני או פורטל מקוון. עסקים ששולחים חשבוניות באופן דיגיטלי בדרך כלל מאפשרים ללקוחות לשלם בצורה דיגיטלית כלשהי. קיימים מספר כלים לחשבוניות מקוונות ואפשרויות תוכנה ליצירת חשבוניות בעלות מראה מקצועי. ניתן לשלוח חשבוניות ללקוחות במהירות ובקלות באמצעות אפשרויות תשלום מקוונות, ותבניות חשבוניות ניתנות להתאמה אישית. הם גם מסייעים בניהול תזרים המזומנים, בקביעת אחוזי המס ובניטור הפעולות באמצעות דיווח בזמן אמת.

מספר יתרונות לחשבוניות מקוונות

כמה יתרונות של שליחת חשבונית דיגיטלית כוללים:

שליחת חשבונות רבים בבת אחת או שליחת חשבוניות רגילות ללקוחות קבועים היא גם קלה ויעילה יותר עם חשבונית דיגיטלית של חברת YPAY.

  • הגמישות של חשבונית מקוונת מאפשרת לכם למזער את כמות הזנת הנתונים הייחודית הנדרשת עבור כל חשבונית. אתם רשאים לבצע שינויים בחשבון בכל עת.
  • חשבונית מקוונת חוסכת זמן ועוזרת לצמצם את עלויות העבודה. אתם יכולים להגיש חשבוניות מקוונות מכל מכשיר התומך באינטרנט, שלא כמו חשבוניות מסורתיות.
  • חשבונית דיגיטלית חוסך בצורך לקנות חשבוניות נייר ולאחסן אותן. כמו כן, המעקב אחרי חשבוניות מקוונות הוא קל, מהיר, נוח ומתבצע בזמן אמת.
  • חשבונית מקוונת מבטלת את הצורך להיפגש פיזית עם לקוחות כדי לגבות תשלום, וחוסכת זמן וכסף. שליחת חשבונות באינטרנט היא סימן לאמינות וביטחון הדדי בין הצדדים.

הבנת היסודות של חשבונית אלקטרונית עשויה לפשט את העבודה שלכם ולעזור לכם לסדר טוב יותר את נתוני החשבוניות שלכם. אם אתם רוצים לחסוך בעלויות, לנהל את העסק שלכם באון מסודר ולרכוש את אמון הלקוחות, הרשמו עכשיו לשירותי חשבונית דיגיטלית של חברת YPAY.


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...