תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

להקים עסק משמעותי שיוכל לפרנס אותם בכבוד

ישנם לא מעט אנשים אשר מחזיקים באמתחתם את היכולת להקים עסק משמעותי שיוכל לפרנס אותם בכבוד, אך נמנעים מלעשות זאת מסיבות שונות. אחת הסיבות הנפוצות היא הפחד מפני התהליך הבירוקרטי שכרוך בתהליך פתיחת חברה בע"מ, וגם ההתעסקות הנדרשת לאחר מכן במהלך הפעלתו של העסק. למעשה, כל אחד שרוצה לפתוח חברה בע"מ יכול לעשות זאת, כל עוד מטרת החברה לא נוגדת את כללי החוק או שאיננה מוסרית. מי שחושש מתהליך פתיחת העסק יכול לקבל עזרה מחברה מקצועית המסייעת ליזמים בפתיחת עסקים,  אשר תסייע לו בתהליך פתיחת העסק. חברת ypay מתמחה בסיוע לפתיחת חברות ועסקים ולניהולם, והיא תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בכל מה שתצטרכו.

פתיחת חברה בע"מ – מה זה דורש?

חשוב לדעת שפתיחת של חברה בע"מ, בניגוד לפתיחת עוסק מורשה או עוסק פטור מצריכה רישום ואישור של החברה אצל רשם החברות. למעשה, אם פתיחת עוסק פטור או מורשה היא הליך בירוקרטי יחסית פשוט, פתיחת חברה בע"מ עשויה להיות קצת יותר מורכבת. עם זאת, לפתיחה של חברה בע"מ יש יתרונות רבים על פני פתיחת עוסק פטור, כמו למשל חבות מס נמוכה יותר שמגיעה רק עד 23% לעומת עד 50% במקרה של עוסק. כמו כן, חברה בע"מ נרשמת כגוף נפרד מהבעלים כך שהוא אינו נושא באחריות אישית ישירה במקרה שהחברה צוברת חובות או הפסדים. במקרה כזה ניתן להגיש תביעה כנגד החברה אך בעלי המניות של החברה זוכים לחסינות מתביעה אישית ותשלום החובות(חוץ מהסכום ששילמו עבור המניות) אלא אם כן בוצעה עבירה פלילית.

כיצד פותחים חברה בע"מ?

תהליך רישום של חברה בע"מ אינו תהליך מורכב אך הוא דורש ידע וניסיון בכדי לעשות אותו כמו שצריך. התהליך עצמו מתבצע אל מול רשם החברות ויש לספק לא מעט מסמכים לפני שמקבלים את האישור הסופי. פתיחת חברה וניהולה מצריכה את הכלים המתאימים שאצלנו בחברת ypay נוכל לספק לכם. אז אם אתם מחפשים מערכת שתסייע לכם בניהול העסק ותאפשר לכם לעבוד בצורה יעילה, פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...