תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

לתכנן את התהליך

אם החלטתם להקים עסק חדש, אין ספק שמדובר על דבר מרגש ביותר. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתדעו כי פתיחת עסק מהווה מהלך מורכב ולפעמים גם מאתגר ועל כן, כדאי מאוד להיערך מראש בצורה נכונה לקראת פתיחת העסק וכן, חשוב מאוד לבחור אנשי מקצוע טובים שילוו אתכם בתהליך זה. תהליך פתיחת העסק צריך להתבסס על מחשבה מקדימה וכן על בדיקה לגבי כל הפרמטרים החשובים הנוגעים לתהליך הקמת עסק מהסוג שאתם מעוניינים להקים. רק לאחר שתבצעו את העבודה המקדימה הנוגעת לתהליך פתיחת עסק, תוכלו להתחיל בתהליך עצמו בצורה חכמה ונכונה על מנת להקים את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ולנהל אותו בצורה יעילה על מנת שיהיה רווחי ואיכותי.

לפתוח עסק חדש - במה זה כרוך?

בין אם מדובר על פתיחת עוסק פטור ובין אם מדובר על פתיחת עוסק מורשה או חברה בע"מ, חשוב מאוד להבין מהם השלבים הכרוכים בתהליך פתיחת העסק על מנת שהוא יהיה חוקי. אם החלטתם איזה סוג של עסק אתם רוצים לפתוח, זה הזמן שלכם לגשת לרשויות השונות בכדי לפתוח את התיקים הרלוונטיים. עליכם לגשת למשרדי מע"מ ראשית כל עם כל המסמכים הרלוונטיים ולפתוח תיק עוסק מהסוג הרלוונטי לכם. לאחר מכן ניגשים למשרדי מס הכנסה בכדי לפתוח את התיק הרלוונטי עבור העסק שלכם ולאחר מכן יש לפנות לביטוח הלאומי עם התיקים שפתחתם לעסק שלכם במס הכנסה ובמע"מ על מנת שהעסק שלכם יהיה מוכר בביטוח הלאומי ובכדי שיקבע איזה מקדמות אתם נדרשים לשלם לביטוח הלאומי מדי חודש בחודשו. כמובן שכדאי לאחר פתיחת העסק לבחור ברואה חשבון מקצועי לעסק שלכם שיסייע לכם בניהול החשבונאי של העסק וכן בהגשת הדוחות הרלוונטיים לרשויות המס. אם מדובר על עסק קטן המוגדר כעוסק פטור תמיד תוכלו לבחור בתוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט שתסייע לכם,

כיצד מגישים דוחות רלוונטיים לרשויות המס?

העסק שלכם יידרש בהתאם לסוגו להגיש דוחות שונים לרשויות המס. עוסק מורשה יידרש להגיש את הדוחות הרלוונטיים בתדירות גבוהה יותר מעוסק פטור. ניתן להגיש דוחות כגון: דוח שנתי או דוח חודשי או דו חודשי וכן הצהרת הון ודוחות נוספים על ידי רואה חשבון מקצועי ומנוסה שעוסק בתחום זה ויודע כיצד מבצעים להגיש את הדוחות הללו בצורה הטובה ביותר או שניתן לבחור באתר שמציע לכם אופציה להפקת דוחות רלוונטיים על ידי תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט.


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...