תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

עוסק פטור ממע"מ- כל מה שצריך לדעת

כל עסק עצמאי או בעל מקצוע במדינת ישראל חייב להוציא חשבוניות ללקוחות שלו. לכן, בין אם אתם חושבים על פתיחת עוסק פטור, בין אם אתם חושבים על פתיחת עוסק מורשה ובין אם אתם חושבים על הקמת חברה בע"מ, כדאי מאוד שתדעו שכיום את החשבוניות מפנקס החשבוניות מחליפות חשבוניות דיגיטליות ירוקות אשר קרויות גם: חשבוניות אונליין. אם אתם תוהים מהם היתרונות של החשבוניות הללו ולמה לעסק שלכם כדאי לבחור דווקא בהן, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

למה כדאי לבחור בחשבוניות דיגיטליות לעסק שלכם?

להיות עסק עצמאי בישראל זה לא קל. יש צורך להתמודד עם לא מעט בירוקרטיה, עם לא מעט ניירת עם דוחות שיש להגיש לרשויות המס כגון: דוח שנתי מס הכנסה, תיעוד של הוצאות והכנסות וכמובן שגם שליחת חשבוניות ללקוחות. אין ספק כי חשבוניות מודפסות כיום כבר פחות פופולאריות ולא מעט עסקים מבינים כי המעבר לעבודה עם חשבוניות דיגיטליות תקל על חייהם ותהפוך את העבודה בעסק ליעילה יותר ואיכותית יותר. לחשבונית הדיגיטלית יש לא מעט יתרונות וחשוב מאוד להכיר את כל היתרונות בכדי להבין למה כדאי לבחור דווקא בחשבונית כזאת. כמובן שחשוב מאוד לעבוד עם חברה אמינה אשר ניתן להפיק באמצעות אתר אינטרנט חשבוניות דיגיטליות איכותיות בצורה מהירה ויעילה.

מה היתרונות של חשבוניות דיגיטליות?

כאשר מדובר על חשבונית דיגיטלית, מדובר כאמור על חשבונית עם לא מעט יתרונות. ראשית כל, הזמנת החשבונית המדוברת היא קלה, נוחה ופשוטה ביותר. אין צורך לגשת לבית הדפוס או לחנות בכדי לרכוש את החשבוניות וכל שיש לעשות זה פשוט להקליק כמה פרטים באינטרנט ולקבל את החשבוניות הדיגיטליות הרלוונטיות לכם. מעבר לכך,  הלקוחות שלכם ללא ספק יעריכו את העבודה שלכם עם חשבוניות דיגיטליות שכן הם יעשו להם סדר. חשבונית נייר יכולה להיאבד בעוד שחשבונית אונליין נשמרת. כמובן שמעבר לכך החשבונית הדיגיטלית תאפשר לכם לשמור על סדר בעסק שלכם. רוב החברות המציעות שירות חשבונית דיגיטלית גם מציעים אופציות נוספות כגון: שמירת פרטי הלקוחות, הצגת נתונים סטטיסטיים ועוד. באמצעות החשבוניות הדיגיטליות ניתן לערוך השוואות בין שנה נוכחית לשנה שעברה בלחיצת כפתור.

אין ספק כי חשבונית דיגיטלית יכולה לסייע לכם לנהל את העסק שלכם בצורה יעילה וטובה יותר ולהפוך אותו לרווחי יותר ועל כן, אם החלטתם ללכת על חשבונית ירוקה, מאוד חשוב לבחור בחברה מומלצת ומקצועית המתמחה בתחום זה.


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...