תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

להקל על פתיחת העסק

בשנים האחרונות, לא מעט בעלי עסקים החלו להבין כי העתיד מצוי בחשבוניות הדיגיטליות. רבים מהעסקים עברו לתוכנות חדשניות באינטרנט שמטרתן היא להפיק חשבוניות מס דיגיטליות. בשנת 2003, לאחר שהוסדרו תקנות מס הכנסה הנוגעות למסמכים אלקטרוניים, אופן שמירת המסמכים הללו והסדרת הנושא של החתימה האלקטרונית, לא מעט עסקים החלו בתהליך מעבר מחשבוניות המודפסות על נייר לחשבונות שניתן להפיק בצורה מקוונת, קלה ונוחה, לשלוח ללקוחות, לשמור העתק ולמצוא אותן בכל זמן שרק ירצו. בין אם אתם בתהליך פתיחת עוסק פטור או מורשה ובין אם אתם בתהליך פתיחת חברה בע"מ, כדאי מאוד שתדעו שלאחר שתסיימו את התהליך הבירוקרטי והעסק או החברה שלכם יחלו להתנהל מול לקוחות, הרי שכדאי מאוד שתבחרו לכם מערכת להפקת חשבוניות דיגיטליות שתתאים לצרכים של העסק שלכם בצורה מדויקת.

 

למה כדאי לבחור בחשבוניות דיגיטליות?

העולם שאנו חיים בו הוא עולם טכנולוגי מתקדם המתפתח ללא הרף ומרגישים זאת היטב גם בעולם העסקי. אם בעבר לקוחות היו משלמים במזומן בלבד או בשיקים, הרי שכיום סליקה לעסקים מהווה דבר חשוב מאוד שכן, היא מאפשרת ללקוחות לרכוש מוצרים או שירותים בצורה קלה, מהירה ונוחה על ידי סליקת כרטיס האשראי שלהם. אם בעבר עסקים היו מפיקים ללקוחות שלהם חשבוניות מודפסות ושולחים להם אותם בדואר או מביאים להם אותם באופן פיזי, הרי שכיום עקב מהפכת האינטרנט המהיר והאפשרות להפיק מסמכים עם חתימה אלקטרונית, הרי שעסקים רבים עובדים עם חשבוניות דיגיטליות שניתן להפיק בצורה מהירה ויעילה ולשלוח אונליין לכל לקוח. כמובן שהחשבוניות הללו הן גם חשבוניות ירוקות הידידותיות לסביבה ועל כן, עסקים שחשוב להם לשמור על איכות הסביבה וחשוב להם לשדר ללקוחות שלהם שהם עסקים ירוקים, יבחרו דווקא בחשבוניות הללו על פני חשבוניות מודפסות.

 

מהי חשבונית דיגיטלית?

המסחר האלקטרוני מתרחב ומתפתח בצורה מהירה ועסקים רבים כאמור מציעים ללקוחות שלהם שירותים דרך האינטרנט ועל כן, השימוש במסמכים אלקטרוניים נפוץ יותר ולאחר עדכון תקנות מס הכנסה, עסקים רבים החלו לעבור לתוכנות להפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות. את החשבונית הדיגיטלית מפיקים באמצעות מערכת מתקדמת ומאושרת לשימוש על ידי רשות המיסים, כך ניתן לתעד את העסקאות המבוצעות בעסק ולשלוח חשבונית ישירה לדואר האלקטרוני של הלקוח ללא צורך בהדפסת המסמך ובשירותי הדואר. חשבונית דיגיטלית היא חשבונית רגילה לכל דבר, היא מכילה את פרטי העסק, דרך תקבול התשלום ומה נרכש ומה ששונה הוא דרך הפקתה ושליחתה.


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...