תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

המוצרים והשירותים של חברת YPAY

כל המוצרים והשירותים של חברת YPAY במקום אחד 

חברת YPAY פותחה מתוך מטרה לעזור ולשפר את הניהול החשבונאי של כל העסקים בישראל, תוך הקפדה על דיוק, מצוינות, ואיכות השירותים והמוצרים הניתנים ללקוח בחינם.

 

חברת YPAY מספקת עבורכם את הכלים המקצועיים ואת העזרה הנחוצה לניהול העסק בצורה היעילה והחסכונית והטובה ביותר עבורכם, החל משלב הקמת העסק ודרך ניהולו השוטף, עד להצלחתו.

לשם הצלחת התהליך, מעבר לשירותים הפיננסים הקלאסיים, חברת YPAY פיתחה מוצרים איכותיים רבים המאפשרים לכל עסק לנהל את עסקו באופן דיגיטלי ובאופן חופשי ובחינם. חברת YPAY פיתחה עבורכם תוכנה מלאה להנהלת חשבונות לעצמאיים, ומתאימה גם לחברות ועמותות לצורך הפקת כל סוגי המסמכים. התוכנה מסופקת בחינם על ידינו.

 

סיוע חשבונאי?

אנחנו בחברת YPAY נדאג לספק לכם לא רק מערכת להפקת חשבוניות וקבלות אלא גם פתרונות חשבואיים כגון: הנהלת חשבונות אונליין, דוחות שנתיים, הנהלת חשבונות לחברות, ביקורת למאזן חברה , וכן חשבות שכר ומיסוי חברות.   

 

משרדינו מעסיק רואי חשבון, יועצי מס, ומנהלי חשבונות אשר ישמחו להעמיד לרשותכם את ניסיונם העשיר בתחום וידאג לכם לראש שקט. הצוות מורכב מדור ותיק בעל ניסיון עשיר ומדור חדש אשר מזניק אותנו לעבר הטכנולוגיות העדכניות בשוק.

 

הלקוחות שלנו הינם מכל הענפים שבמשק: מסחר, תעשיה, שירותים, הייטק, בניה וכד' בכל שנות קיומנו ניתן להיות עדים לצמיחה והרחבת הפעילות הקיימת, תוך שמירה על שביעות רצונם של לקוחותינו .

 

משרדנו פועל זה למעלה מ-40 שנה ואנו נשמח ללוות אתכם בדרככם החשבונאית ולתת לכם שירות אמין וטוב לכל אורך הדרך .

 

המוצרים והשירותים של חברת YPAY

מגוון השירותים של חברת YPAY רחב ומגוון ולמעשה מאפשר לכם בעלי העסק לקבל את כל השירותים החשבונאים והפיננסיים לעסקכם, והכל במקום אחד. מעבר לשירותים החשבונאיים חשוב לנו לשתף אתכם בחלק מהמוצרים הדיגיטליים המסופקים על ידנו במטרה להקל על הניהול הפיננסי שלכם בעסק. חלק מהמוצרים מסופקים בחינם  בשירות עצמי , וחלק מסופקים בתשלום.

 

השירותים והמוצרים העיקריים המסופקים על ידינו הינם: הכנה ועריכת דוחות שנתיים למס הכנסה, הנהלת חשבונות דיגיטלית לעצמאיים, הנהלת חשבונות לחברות בע"מ וביקורת מאזנים וכן מערכת סליקה אינטרנטית.

 

מוצרים שבחינם הבולטים שבהם היא מערכת להפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות, מערכת לרישום וניהול הוצאות לעצמאים, הפקת כל סוגי הדוחות לרשויות ולעסק, חתימה דיגיטלית, פתיחת עסק וכן מענה דרך המייל service@ypay.co.il בחינם לכל העסקים

 

 

 

הנהלת חשבונות דיגיטלית אונליין לעצמאיים

הבסיס לניהול נכון של עסקך הוא קודם כל לדעת האם הוא ריווחי או לא, ואיכן נקודות החוזקה ואיכן נקודות החולשה . ברגע שאתם יודעים אותם, אתם כבר במצב יותר טוב .

אז כדי להגיע לשם אתם צריכים למעשה לדעת בכל יום מה מצבכם ולא פעם בחודשיים או פעם בחצי שנה או רק שהדוח מוגש... אלא באופן מיידי ולכן פיתחנו את הנהלת חשבונות דיגיטלי אונליין . אתם מצלמים ואנו מקלידים באופן מיידי. חברת YPAY פיתחה מודול ייחודי הנקרא "עקוב אחריי", המהווה חלק אינטגראלי מתוכנת הנהלת החשבונות וניהול העסקים. המוצר נבנה לאור ידע עשיר שנצבר במשרד רואי החשבון נשיא גולן, במטרה לשפר את המצב הקודם. במילים פשוטות: אתם מקבלים מנהלת חשבונות מנוסה ומהימן שצמוד אליכם ומקליד עבורכם כל יום את ההוצאות שצילמתם וכן הוא זמין בטלפון עבורכם במשך כל היום .

 

מה קורה בעסק שלך כיום?

גם אם אתה מקפיד להוציא חשבוניות או קבלות באופן תקין ובהתאם להוראות החוק, בוודאי מוכר לך הקושי שבמעקב אחר הכנסות והוצאות. למעשה, במרבית המקרים הרוח והפסד מתקבל רק כאשר מוציאים דוחות מדי חודשיים לרשויות המס או רק אם אתה מתקשר לרו"ח לקבל מידע , ובמקרה של עוסק פטור – רק אחת לשנה. המשמעות היא שלאורך תקופות ארוכות אתה פועל בלי לדעת היכן העסק עומד מבחינה חשבונאית, ולכן גם מבצע פעולות באיחור.  

 

מה הפתרון של חברת YPAY?

הפתרון למצב פשוט - שימוש בתוכנת הנהלת אונליין . בעזרת תוכנת הנהלת החשבונות YPAY ומודול "עקוב אחריי" אתה יכול לדעת בכל עת ומכל מקום מה מצבך, ולהתנהל בצורה יעילה, חסכונית ונכונה מבחינה חשבונאית.

 

כיצד הפתרון של חברת YPAY עובד?

מודול "עקוב אחריי" מאפשר לך לצלם את הכל הוצאות במהלך היום ולהפיק חשבוניות מאותה תוכנה וכך יש לך תמונה מלאה של המצב החשבונאי שלך אונליין .

בצד השני יושבת מנהלת חשבונות מקצועית ומנוסה של משרד רו"ח גולן נשיא, המבצעת עבורך פעולות יומן לרישום ההוצאות ותשלומי המעמ המס הכנסה והביטוח הלאומי .

בדרך זו אתה יכול לראות את הרישום בכל עת, מכל מקום וממש באותו הרגע - אפילו דרך המכשיר הנייד שלך. המידע המאורגן וברור ומקנה לך שליטה מלאה על הכנסות והוצאות העסק (רווח והפסד, כרטסת ספקים, חובות ותשלומים, ועוד), וכל זאת בלי להמתין חודשיים או שנה עד שתוכל להבין את הרווח והפסד

היתרונות:

  • צילום ההוצאות שלכם מהנייד בכל מקום ובכל זמן
  • לא מאבדים הוצאות
  • בכל רגע נתון אתם בשליטה מלאה על ההכנסות וההוצאות שלכם
  • בכל רגע נתון אתם יודעים מהם חבויות המס והמע"מ והביטוח לאומי
  • יש לכם משרד רו"ח זמין לכל שאלה בטלפון ובמייל
  • אין צורך להגיע לרואה החשבון כל חודש כדי להביא את המסמכים
  • ההוצאות נסרקות ומגובות
  • פיקוח של משרד רו"ח נשיא גולן
  • עלות השירות להנהלת חשבונות אונליין עם מנהלת חשבונות צמודה לעוסק מורשה 300 פלוס מע"מ 
  • עלות השירות להנהלת חשבונות אונליין עם מנהלת חשבונות צמודה לעוסק פטור 100 שח פלוס מע"מ 

לפרטים נוספים אודות הנהלת חשבונות דיגיטלית אונליין

 

שירותים חשבונאיים

משרד רואי החשבון נשיא גולן מספק שירותים בתחום החשבונאות, הנהלת החשבונות, השכר, החשבות והמיסים. מזה שנים שאנו מלווים לקוחות הנמנים על כלל מגזרי המשק וכל סוגי העסקים, לרבות עוסקים מורשים, פטורים, חברות פרטיות, שותפויות ומלכ"רים.

מאחורינו ניסיון רב המאפשר לנו לספק פתרונות איכותיים ומקיפים המתאימים לצרכיהם הייחודיים של לקוחותינו. אנו דוגלים במתן שירות מקצועי על בסיס אישי ובזמינות גבוהה, וכן במתן כלים אמינים וחדשניים להתנהלות עסקית יעילה ומוצלחת, לרבות טיפול בפן החשבונאי והמיסוי מול רשויות המס.

מגוון רחב של שירותים חשבונאיים לקוחותינו נהנים מתמיכה מלאה של משרד רואי חשבון ותיק החל משלבי הקמת העסק ועד לניהול הפעילות השוטפת. עליהם נמנים בין היתר עסקים מענפי התעשייה, מזון, שירותים, ביגוד, הייטק, עמותות ובנייה, ובהם מטפל צוות מנוסה של רואי חשבון, מנהלי חשבונות ויועצי מס.

 

שירותינו כוללים:

  • עריכה וביקורת דו"ח כספי שנתי לחברה
  • שירותי הנהלת חשבונות מלאים לרבות טיפול וניהול מעודכן של ספרי החשבונות
  • שירותי הכנת שכר לעובדי החברה
  • הפקת אישורים שונים בהתאם לעסק
  • ייעוץ, הדרכה מקצועית וליווי שוטף
  • השתתפות בדיונים ובישיבות עם רשויות
  • דיווחים שוטפים מול רשויות המס
  • הפקת מסמכים כגון חשבוניות מס, קבלות ועוד
  • מיסוי ותכנון מס לסוף שנה
  • הכנה והגשת דוחות אישיים לעצמאיים
  • ייצוג לקוחותינו מול רשויות המס
  • החזרי מס לשכירים
  • הצהרות הון
  • הליכי שומה והסדרי מס

 

  • עלות דוח שנתי לעוסק מורשה ועוסק פטור הינו 1,200ש"ח בתוספת מע"מ 
    עלות דוח עם ניירות ערך בחו"ל / מטבעות קריפטו - 1,300בתוספת מעמ 
    עלות דוח מורכב הכולל נספח חו"ל (דוח 1040) הינו 1500 ש"ח בתוספת מע"מ 
    עלות דוח לשני בני זוג כאשר שניהם עוסקים 1,900בתוספת מעמ . 
    עלות אישורים של תמ"ת או או אישורים לבנק לטובת משכנתא 300 שח בתוספת מעמ
     

 

לפרטים נוספים עבור שירותים חשבונאיים

 

לפרטים נוספים עבור הגשת דוח שנתי לעצמאיים 

 

מערכת סליקה דיגיטלית

לאורך השנים חברת YPAY מלווה שורה ארוכה של לקוחות מכל ענפי המשק .היכרות העמוקה עם לקוחותינו מאפשרית לנו להכיר ולהבין היטב את האתגרים הקשורים בתהליכי סליקה בעסק. לאור כך, פיתחנו בחברת YPAY, שירות חדשני המתאים במיוחד לעסקים קטנים וגדולים שנדרשים לשירותי סליקה, אך עלות המסוף יקרה עבורם.

 

הפתרון מאפשר לעסק לקבל שירותי סליקה באופן מיידי בלי המתנה, יחד עם הפקת חשבונית מס קבלה והכל באותו מקום 

 

המערכת מבוססת על מערכת ניהול עסקים חכמה ואמינה. מדובר במערכת בטוחה ומקצועית שמאושרת על ידי חברות האשראי, ומקנה אפשרות לבצע עסקאות חד ורב פעמיות בכל סוגי המכירות של העסק. בעזרתה תוכל לספק ללקוחותיך שירותים זמינים בכל עת ומכל מקום, מבלי להזדקק לידע טכני קודם ומבלי להידרש בהוצאות גבוהות על רכישת מסוף יקר וחיצוני.

 

מה אנו מציעים בחברת YPAY?

  • פתיחת מסוף בחינם!
  • ניתן להעביר את הכספים לחשבון הבנק שלכם תוך 24 שעות לבחירתכם
  • ניתן לפצל עד 12 תשלומים (עמלה 0.6 לחודש וריבית 7.2% לשנה(
  • הסולק מקבל את כל סכום הפעולה בתשלום אחד (גם בעסקת תשלומים(
  • ניתן לבחור - מי ישלם את העמלה (בית העסק או מחזיק הכרטיס(
  • מענה טלפוני בחברתUPAY 
  • מערכת מאובטחת של חברת UPAY

 

כיצד מצטרפים למערכת הסליקה?

הירשמו תחילה בחינם למערכת והפעילו את המוצר.

השלימו את פרטי הבנק שלכם שאתם מעוניינים שהכספים יעברו אליו. ומייד לאחר מכן כנסו להפקת קבלה או חשבונית מס/קבלה

בצעו סליקה עבור גביית תשלום מלקוח באמצעות YPAY והמתינו לקבלת אישור הסליקה. לאחר האישור הפיקו את הקבלה. למעשה הכספים נסלקו בחברת UPAY ומחכים לכם שם עד לחתימה על חוזה הסליקה מולם. במהלך היומיים הקרובים אתם תקבלו שיחה מחברת הסליקה למלא את החוזה ולהשלים את הפרטים. בחוזה ישאלו אתכם איזה מסלול אתם מעוניינים (1.6% או 1.9%) וכן מתי יתקבלו הכספים תוך 24 שעות או אחת לחודש.

 

פתיחת תיק בכל הרשויות באופן דיגיטלי

פתיחת עסק בחינם?

מבין שירותינו אנו מלווים בפתיחת תיק במע"מ לעוסק מורשה, לעוסק פטור, חברה בע"מ ושותפות. ללקוחות הממשיכים עם משרדנו לדוח שנתי או הנהלת חשבונות דיגיטלית אישית, השירות יינתן בחינם! בתשלום מראש בגין הדוח השנתי החל מ 1,000 פלוס מע"מ .

 

כיצד פותחים תיק במע"מ? רק אצלנו

​הדרך הרגילה היא להגיע למשרדי מע"מ לפי מיקום העסק, לעמוד בתור, להתנהל באופן עצמאי מול הפקידים ולדווח על הפעילות החשבונאית של העסק ללא ליווי של רואה חשבון.

 

לאחר מכן להגיע למס הכנסה ולביטוח לאומי ... אתם לא באמת רוצים לעבור את החוויה הזו ...

 

לעומת זאת, האפשרות המומלצת היא פשוט להגיע אל משרדי נשיא גולן ושות' רו"ח. במשרדנו אנו מחוברים למערכת שע"מ שהיא למעשה מערכת שמקושרת למע"מ ולמס הכנסה, וכן באפשרותנו לפתוח במשרדנו גם תיק בביטוח הלאומי. המשמעות של כך ברורה -  לא תצטרכו להגיע לא למשרדים של מע"מ לא למשרדי מס הכנסה ולא למשרדי ביטוח לאומי.

 

כל תהליך פתיחת התיק יבוצע באותו היום, כאשר תקבלו הדרכה מלאה על תוכנת YPAY הנהלת חשבונות באינטרנט ותוכלו להפיק חשבוניות וקבלות בחינם .

 

לפרטים נוספים עבור שירות פתיחת תיק במע"מ באופן דיגיטלי

צרו קשר עמנו, אנו נלווה אתכם ונדריך אתכם 

אנו במשרד רואה החשבון נשיא גולן ושות' , מציעים לכם דוח שנתי במחיר החל מ  1,200ש"ח בתוספת מע"מ בלבד!

מיטב רו"ח ויועצי המס שלנו יערכו ויבקרו את הדוח שלכם, יש לנו את הניסיון ויש לנו את הכלים, הצטרפו אלינו עוד היום! צרו קשר בטלפון  03-5607767 או במייל Golan@GolanG.co.il

 

שירות והדרכה לפתיחת עסק חדש – בחינם

חושב לפתוח חברה בע"מ, עוסק מורשה או עוסק פטור? אם כן – אנחנו כאן בשבילך! במשרד רואי החשבון נשיא גולן ושות'  ממתינים לך אנשי מקצוע ותיקים המתמחים

בכל סוגי העסקים, אשר ישמחו להעניק לך שירותי פתיחת עסק – ללא עלות! בנוסף לכך, אנו נלווה אותך בכל שלבי ההקמה תוך מתן ייעוץ מקצועי צמוד, ונספק פתרונות

פיננסיים מקיפים גם בהמשך הדרך. כל זאת, על מנת שתוכל לפתוח ולנהל עסק רווחי ומצליח הפועל באופן יעיל, מאורגן וחוקי.

(ניתן ללקוחות הממשיכים במשרדנו בהנהלת חשבונות או בשירות דוח אישי בתשלום).

 

YPAY הפקת חשבונית בחינם

תוכנת YPAY מערכת קלה לשימוש, ידידותית, וירוקה לסביבה. 

​משרד רו"ח נשיא גולן ושות' שנותן תמיכה שעוטפת אותך, ודואגת לעסקך ... לכל שאלה ולכל בעיה 

נסה את YPAY , תוכנה המובילה בשוק והיא ניתנת בחינם , אז למה לשלם אם אפשר בחינם. 

ניתן להפיק בתוכנת YPAY את כל סוגי המסמכים : חשבונית מס , חשבונית מס קבלה, חשבונית זיכוי וקבלה . 

כמו כן , לנהל את כל הלקוחות והגביה שלך על דף אחד, בקלות ובנוחות. 

​​הצטרפו עוד היום, ותיהנו כמו רבים אחרים ממערכת ששולחת חשבונית דיגיטלית חינם וקבלה חינם ללקוחות שלכם בקלות.

 

 

שירותים נוספים
משרד רואי החשבון נשיא גולן ושות' משרדנו וותיק, ומבצע ביקורות לכל סוגי החברות מזה שנים רבות.
אנו מציעים את שירותי הביקורת של משרדנו לצורך עריכת המאזן השנתי של חברתכם לשנת המס 2023.

 

 

מנהל חשבונות דיגיטלי אונליין - מוצר חדש של חברת YPAY
כל הנהלת החשבונות שלכם בכף ידכם והכל אונליין . אתם מצלמים מהנייד ואנחנו מקלידים אונליין מהמשרד. אתם לא מאבדים הוצאות ולא מאבדים את הראש. הצטרפו עוד היום - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

 

 

 

 

 

 

לינקים למקורות שונים

 

תוכנת וואי פיי      

הצהרת הון      

שירותים חשבונאיים 

חשבונית דיגיטלית חינם

החזר מס לשכירים | החזר מס

חשבונית ירוקה | חשבונית ירוקה חינם 

פתיחת תיק במס הכנסה | פתיחת תיק לעוסק פטור | פתיחת תיק לעוסק מורשה

דוח שנתי למס הכנסה 

דוח שנתי לעצמאיים 

משרד רואה חשבון בעידן דיגיטלי

חברת סליקה מומלצת 

ממשק API  

מערכת CRM 

 

סרטונים מומלצים

 

 

דוח שנתי לעוסק פטור

דוח שנתי לעוסק מורשה

חשבונית ירוקה | חשבונית דיגיטלית 

חשבונית דיגיטלית | חשבונית ירוקה 

 


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...