תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

תוכנה לניהול עסק קטן בחינם- YPAY

אין ספק כי הבסיס לניהול נכון ומוצלח של עסק בטווח הארוך הוא ניהול חשבונותיו באופן נכון ויעיל. אמצעי ניהול אלו מוצעים על ידי YPAY עם תוכנה חינמית לניהול עסק שהינה אידיאלית עבור עסקים קטנים. מדובר בתוכנה לניהול עסק קטן שעימה ניתן לשלוט בפשטות ובנוחות על הכנסות והוצאות העסק, להפיק בזמן אמת חשבוניות וקבלות, ולנהל את חשבונותיו באופן שוטף, מאורגן, יעיל ומדויק. הניהול כולל קשת רחבה של פעולות לרבות ביצוע מאזנים, סיכום הכנסות, ניהול לקוחות, חישוב משכורות, הצהרות הון והנפקת דו"ח שנתי.

 

ניהול חשבונות מהווה מרכיב חיוני בכל עסק

חשוב להבין כי פתיחת עסק בכל קנה מידה, גם אם מדובר בעוסק זעיר פטור, דורשת ניהול חשבונות באופן מוסדר המורכב מרישום הוצאות ושמירת חשבוניות המעידות על ביצוע עסקאות שונות, וכן מרישום הכנסות ותיעודן בקבלות. יחד עם זאת, עסקים קטנים רבים, בייחוד בתחילת דרכם, אינם יכולים להרשות לעצמם שירותי רואה חשבון שוטפים. כאן חברתנו נכנסת לתמונה עם תוכנות להפקת חשבוניות וקבלות בחינם אשר ידאגו צורכי הרישום, התיעוד והפקת הדוחות לרשויות המס.

תוכנת ניהול בטוחה ופשוטה לשימוש

חשוב לציין כי תוכנת להפקת חשבוניות בחינם שאנו מספקים הינה מערכת קלה ופשוטה לשימוש, ואינה דורשת רקע מקצועי בחשבונאות או במחשבים. יחד עם זאת, מדובר בתוכנה חכמה ומאובטחת המאפשרת ארגון זמין ויעיל של נתוני העסק מכל מקום ובכל שעה. למעשה, במקום להעמיס על מדפי המשרד קלסרים ואוגדנים שונים ולהתעסק בסידורם, כל נתוני ניהול העסק ממוקמים בבטחה באופן נגיש ומסודר במחשב שלכם. בכל עת ניתן לשולפם, וזאת בנוסף לאמצעים שונים המאפשרים מעקב וביקורות אחריהם וניתוחם. כך למשל, ניתן לעקוב ולנתח את מכירות והוצאות העסק, המלאי שלו, החזר הלוואות וחובות, ומעקב אחר תשלומי לקוחות.

 

תוכנה חסכונית וירוקה

מעבר לחיסכון בשירותי מנהל ורואה חשבון, שירותי תוכנה לניהול עסקים שאנו מספקים גם יחסכו לכם בעלויות שוטפות של העסק. כך למשל, הן יחסכו לכם ברכישת פנקסי חשבוניות וקבלות, וגם יחסכו את העלות, הזמן והטרחה של שליחתם בדואר. ואם לא די בכך, שימוש בשירותי תוכנה לניהול העסק בחינם גם יתרמו למיתוג החברה כירוקה וידידותית לסביבה, בהיותה חוסכת בשימוש בניירת.

 

הזמנת תוכנה לניהול העסק
אם גם אתם רוצים להצעיד את העסק קדימה באופן יעיל וחסכוני, צרו קשר עוד היום עם YPAY בטלפון 03-5607767, והזמינו תוכנה לניהול עסק המותאמת במדויק לצרכים שלכם.

שירותים נוספים
משרד רואי החשבון נשיא גולן ושות' משרדנו וותיק, ומבצע ביקורות לכל סוגי החברות מזה שנים רבות.
אנו מציעים את שירותי הביקורת של משרדנו לצורך עריכת המאזן השנתי של חברתכם לשנת המס 2023.

 

 

מנהל חשבונות דיגיטלי אונליין - מוצר חדש של חברת YPAY
כל הנהלת החשבונות שלכם בכף ידכם והכל אונליין . אתם מצלמים מהנייד ואנחנו מקלידים אונליין מהמשרד. אתם לא מאבדים הוצאות ולא מאבדים את הראש. הצטרפו עוד היום - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

 

פתיחת תיק בחינם לעוסק שממשיך לנהל את חשבונותיו במשרדנו או שעורך את הדו"ח השנתי, אנו מזמינים אתכם לרכוש באתר או לפנות לטלפון  03-5607767 או במייל  Golan@GolanG.co.il

עוסק פטור מורשה או חברה בע"מ 


מנהל חשבונות דיגיטלי 

 

 

 

 

לינקים למקורות שונים

 

תוכנה לניהול עסק קטן בחינם
תוכנת הנהלת חשבונות חינם 

מערכת הנהלת חשבונות חינם

 

 

סרטונים מומלצים

 

 

חשבונית ירוקה | חשבונית דיגיטלית 

חשבונית דיגיטלית | חשבונית ירוקה 

 


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...